учням 1 класу


Що повина знати дитина
приходячи до школи в 1 клас

·        знати своє прізвище, ім'я та по батькові, як звуть батьків, ким вони працюють, домашню адресу і телефон; 
·        знати, в якому місті/країні він живе , і вміти назвати інші знайомі йому країни світу; 
·        знати назви найпоширеніших рослин, тварин, комах, вміти розрізняти звірів, птахів і риб, відрізняти диких тварин від домашніх, дерева від чагарників, фрукти - від ягід і овочів; 
·         орієнтуватися в часі, знати час доби, пори року, їх послідовність, скільки місяців у році, днів у місяці, днів у тижні, годин в дні, знати дні тижня; 
·         мати уявлення про природні та погодні явища; 
·        знати основні кольори; 
·         знати поняття «право-ліво»; 
·         знати назви популярних видів спорту, найпоширеніших професій, основні
·        правила дорожнього руху і дорожні знаки; 
·         вміти назвати прізвища відомих письменників і поетів; 
·        знати свята; 
·        вміти розповісти, чим він любить займатися; 
·        найголовніше: відповісти на запитання «навіщо він йде до школи? »

                                      Інтелектуальний розвиток
У цій області дитина повинна вміти: 
ü вирішувати прості логічні задачки, головоломки і ребуси, відгадувати загадки; 
ü знаходити зайвий предмет у групі; 
ü додавати до групи відсутні предмети; 
ü розповідати, чим схожі або відрізняються ті чи інші предмети; 
ü групувати предмети за ознакою і називати його ; 
ü відновлювати послідовність подій (що було спочатку, потім);
   ü розкладати картинки у правильній послідовності. 

                                 Слух, зір, увагу, пам'ять, мова 
    Тут дошкільнику потрібно вміти:
*    знаходити 10-15 відмінностей на двох схожих картинках; 
*    точно копіювати простий візерунок; 
*     описувати по пам'яті картинку; 
*     запам'ятати пропозицію з 5-6 слів і повторити його; 
*    писати графічні диктанти («одна клітина вгору, дві клітини вліво, дві клітини вниз, одна клітина вправо»); 
*    прочитати напам'ять вірш, розповісти казку;
*     переказати почутий розповідь; 
*       складати розповідь за картинкою! 

                                     Основи математики 
      Перед вступом до першого класу необхідно: 
§  вміти рахувати від 1 до 10 і назад, відновлювати числовий ряд, в якому пропущені деякі числа; 
§  виконувати лічильні операції в межах десяти, збільшувати/зменшувати кількість предметів «на-віч», «на два»; 
§   знати поняття «більше-менше -порівну »; 
§   знати прості геометричні фігури, вміти складати аплікації з геометричних фігур; 
§  вміти порівнювати предмети за довжиною, ширині і висоті; 
§  вирішувати прості арифметичні задачки; 
  §  вміти поділити предмет на дві/три/чотири рівні частини. 

                                                 Читання 
Важливо, щоб дитина: 
v відрізняв букви від звуків, голосні від приголосних; 
v міг знайти потрібну букву на початку, середині і наприкінці слова; 
v підбирав слова на задану букву; 
v  ділив слово на склади; 
    v читав пропозиції з 4-5 слів і розумів прочитане. 

                                   Навички письма
Для успішного початку навчання в школі потрібно: 
o   правильно тримати ручку та олівець в руці; 
o    проводити безперервні прямі , хвилясті, ламані лінії; 
o    обводити по контуру малюнок, не відриваючи олівця від паперу; 
o   вміти малювати по клітинках і точок; вміти домалювати відсутню половину симетричного малюнка; 
o   копіювати з зразка геометричні фігури; 
o   вміти продовжити штрихування малюнка; 
o   вміти акуратно зафарбовувати малюнок, не виходячи за контури.

                    


                               Що потрібно для 1 класу

Шкільні акссесуари, одяг та взуття:                 
1.      Шкільна форма чорного кольору + однотоні рубашки (блузи)
2.     Вишиванка.
3.     Спортивна форма (зимова + літня)
4.     Змінне взуття для уроків фізкультури (на липучках)
5.     Сумка для спортивної форми (підписана)
6.     Шкільний ранець.
 Шкільна канцелярія:
1.     Зошит в клітку 12 аркушів - 10 штук
2.     Зошит у косу лінію 12 аркушів - 10 штук
3.     Обкладинки для зошитів.
4.     Ручки кулькові.
5.     Набір гелевих ручок.
6.     Олівці прості і кольорові
7.      Пенал
8.     Гумка, лінійки (дерев’яна, 20 см),  точилка      
9.     Папка для зошитів.
10.                       Альбоми для малювання.
 Для уроків праці:
1.  Ножиці із закругленими кінцями.                                      

2.  Клей-олівець  (ПВА)
3.  Кольоровий папір  (2 шт.)
4.  Кольоровий картон, білий картон
5.  Пластилін, дошка для пластиліну і ножички
 Для уроків малювання:
1.     Акварельні фарби
2.     Пензлик (2 шт.  тонкий + товстий)
3.     Стакан-непроливайка - 1 штука

4.     Палітра - 1 штука.



Вправа на розвиток довільної уваги

       Дитяті дають аркуш паперу, кольорові олівці і просять намалювати в ряд 10 трикутників. Коли ця робота буде завершена, дитину попереджають про необхідність бути уважним, оскільки інструкція читається лише один раз. "Будь уважним, заштрихуй червоним олівцем третій, сьомий і дев'ятий трикутники". Якщо дитина перепитує, відповісти - хай робить так, як зрозумів. Якщо дитя впоралося з першим завданням, можна продовжити роботу, поступово ускладнюючи завдання.

Вправа на розвиток спостережливості
       Запропонуєте дитині гру: "Уважно оглянь кімнату і знайди предмети, в яких є круг, коло". Малюк називає предмети - годинник, основа олівця, вимикач, ваза, столик. Можна провести цю гру у формі змагання для групи дітей, придумуючи аналогічні завдання.

Гра на розвиток пам'яті

       У цю гру можна грати з дитям, наприклад, під час тривалих поїздок. Дорослий починає цю гру і говорить: "Я поклав в мішок яблука". Наступний гравець повторює сказане і додає що-небудь ще: "Я поклав в мішок яблука і банани". Третій гравець повторює всю фразу і додає що-небудь від себе. Можна просто додавати по одному слову, а можна підбирати слова за алфавітом.

Гра для тренування мислення і кмітливості
"Як це можна використовувати?"

         Запропонуєте дитяті гру - знайти якомога більше варіантів використання будь-якого предмету. Наприклад, ви називаєте слово "олівець", а малюк придумує, як його можна використовувати - писати, малювати, використовувати як паличку, указку, градусник для ляльки, вудку і так далі.

Тест "Безглуздості" - для оцінки образно - логічного мислення

          Покажіть малюкові картинку, на якій намальовані різні безглуздості і попросіть його уважно розгледіти картинку і сказати, що намальоване неправильно. Попросіть дитину пояснити, що саме невірно в цих безглуздих ситуаціях. На все завдання відводиться 2 хвилини. Добре, якщо маля за цей час відмітить більше 8 безглуздостей.




Комментариев нет:

Отправить комментарий